Δίσκος της Φαιστού – ερμηνεία Ν° 5

ΕΡΜΗΝΕΙΑ No 5

Θέλω πρώτα να πω ότι σταμάτησα όλες μου τις αποκαλύψεις, τον Αύγουστο, γιατί έπρεπε ο flox να ξεκουραστεί. Η ανάρρωση μου ( από μια μικρή κόπωση ) συνεχίζεται και έχω σκοπό να αφήσω την συνέχεια των αποκαλύψεων σε όσους θα λάβουν το Άγιο Πνεύμα εκ του ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΥ. Ο ένας Flox ….θα γίνει χιλιάδες και εκατομμύρια…. φωτισμένοι άνθρωποι που θα αρχίσουν να βλέπουν από τώρα την αλήθεια, στα κρυμμένα μυστικά των εποχών.

Μαζί τους και εγώ θα δίνω, πάντα σύμφωνα, με το θέλημα του Θεού.

_o δε παράκλητος, το Πνεύμα το Άγιον ό πέμψει ο πατήρ εν τω ονόματι μου,

Εκείνος υμάς διδάξει πάντα και υπομνήσει ( υπενθυμίσει ) υμάς πάντα ά είπον υμείν.

_όταν δε έλθει ο παράκλητος όν εγώ πέμψω υμείν παρά του πατρός, το Πνεύμα της αληθείας ό παρά του πατρός εκπορεύεται, εκείνος μαρτυρήσει περί εμού»

και υμείς μαρτυρείτε, ότι απ`αρχής μετ`εμού έστε.

* Ο παράκλητος είναι το εξειδικευμένο τι μέρος του Αγίου Πνεύματος, το οποίο εποίησε ο Πατέρας έτσι ώστε να μεταφερθεί στη μολυσμένη γη, χωρίς να μπορεί να το μολύνει

η γεννημένη ραδιενεργός αμαρτία, με φορτίο αξιών ικανό για την ανάσταση της αλήθειας.

Μόνος μου, δεν μπορώ να αναστήσω τους 2 προφήτες

( δεν είναι άνθρωποι ), που αναφέρονται στην αποκάλυψη του ΙΩΑΝΝΗ.

Ο flox έδωσε την χαμένη άκρη του νήματος, από αυτήν ξετυλίγεται το ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΥΒΑΡΙ που κρατάει ο Παράκλητος και το έχει έτοιμο να το χαρίσει στους αγνούς επιστάτες Του και όλοι μαζί θα συμβάλουν να φύγει το ψεύδος και να φανεί η παγκόσμια ΑΛΗΘΕΙΑ.


* Την ερμηνεία του 5ου διαμερίσματος την είχα από τον Αύγουστο. Σήμερα θα σας δώσω τα 5 γραφήματα με λίγα λόγια και την ανάπτυξη θα την κάνετε ΕΣΕΙΣ.

Αυτά είναι τα εξής

1) Ο ισχυρός Άνδρας, με τα πολλά μαλλιά = πνευματικές δυνάμεις. Στην ιστορία μας ο άνθρωπος που ήρθε από τον Ζωδιακό κύκλο.

2) Η Υλική σφαίρα

3) Ένας άνθρωπος που έχει διασταυρωμένα τα χέρια του

4) Η Πυρηνική διάσπαση ( τα ραδιενεργά προϊόντα )

5) Το κάθετο ψάρι του νερού και του ουρανού ( η τεχνολογία που φέρνει τον άνθρωπο κάτω από τα νερά της θάλασσας και στη Σελήνη και …..


Ο Νοστράδαμος στη 2η προφητεία του γράφει.

La verge en main mise au milieu des BRANCHES

De l`onde il moulle & le limbe & le pied

Un peur & voix fremissant par le manches:

Splendeur divine. Le divin pres s`assied

* Η ιστορία αυτού του διαμερίσματος είναι ακριβές αντίγραφο της 2ης προφητείας του Νοστράδαμου η μάλλον το αντίθετο, αφού ο δίσκος προηγήθηκε αυτού.

* Τις λεπτομέρειες θα τις βρείτε στο flox.gr > Nοστράδαμος ..ερμηνεία Νο 2

Η Ερμηνεία

Ο άνθρωπος που ήρθε από τον ουρανό ( Ζωδιακή σφαίρα ) χρησιμοποίησε την υλική τεχνολογία, και από τις διακλαδώσεις των νέων τεχνών, παρήγαγε, κυρίως
( τονισμένο σχέδιο ), τα ραδιενεργά προϊόντα με τα οποία εξερεύνησε τις θάλασσες και τους ωκεανούς της γης ( υποβρύχια μέσα ) και ανέβηκε στον ουρανό με τα ραδιενεργά του διαστημόπλοια.

Η επί πλέον ανάλυση είναι δική σας. Υπάρχουν πολλά ακόμα εκεί… που δεν έγραψα.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΤΑ

flox


ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Ανάλυση της ερμηνείας Ν5

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Αν παρατηρήσουμε με προσοχή θα δούμε

1) Τα σταυρωμένα χέρια

2) Ότι είναι γυμνός, φαλακρός και ξυπόλυτος.

* Τα Σταυρωμένα χέρια» . Η εικόνα αυτού του ανθρώπου έτσι όπως έχει σχεδιαστεί είναι σαν να κραυγάζει και να μας λέει να προσέξουμε πρώτα από όλα τα χέρια του. Βλέπουμε λοιπόν ότι ενώ υπάρχει ο ώμος, στο άλλο αριστερό μέρος, με την προέκταση του χεριού προς τα κάτω, έρχεται από εκεί το χέρι και ενώνεται με το δεξί, έξω από το σώμα. Μάλιστα αυτό μοιάζει σαν ψεύτικο αφού στον ίδιο ώμο ανακαλύπτουμε 2 χέρια.

* Ο Ερμητισμός των χεριών είναι αρχαιότατος, μεγάλος, με πολλούς σχηματισμούς και γενικά τα χέρια λένε τόσα πολλά, με Λακωνικό τρόπο.

Σε αρκετές περιστάσεις τα νοήματα μεταδίδονται από μακρινές αποστάσεις, όπου η φωνή δεν φτάνει η αυτή δεν πρέπει να ακουστεί σε άλλους.

* Ένα πολύ μεγάλο μέρος του Ερμητισμού των χεριών χρησιμοποιείται και σήμερα από όλους τους ανθρώπους.

* Θα παρακάμψω τα μη έχοντα σχέση με το θέμα μας, γιατί το να πεις τα των χεριών δεν αρκούν 1,2,3 και 10 βιβλία.


* Στην περίπτωση εδώ, μιλάμε για τα ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ. Όλοι έχουμε ακούσει τις φράσεις

_ κάθεσαι με σταυρωμένα χέρια

_ κούνα τα χέρια σου.

Και στους πεθαμένους ήταν έθιμο, από την αρχαιότητα, να σταυρώνουν τα χέρια επάνω στο σώμα του νεκρού.

* Η δράση έχει άμεση σχέση με την τέχνη που παράγουν τα χέρια.

* Στην τράπουλα ΤΑΡΟ του Γουέιτ, ξεχωρίζουν τα 2 φύλλα με τους αριθμούς 4 και 9, στις Κούπες, όπου 2 άνθρωποι κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια.

_ Στο 4 κούπα, αυτός είναι καθισμένος στο χώμα ( ύλη ), έχει εκτός από τα χέρια και τα πόδια σταυρωμένα ( = ακινησία = τελειωμένος δρόμος ), δίπλα του 3 κενά δισκοπότηρα ( = γνώσεις περασμένες ), στην πλάτη του ( = παρελθόν ) ένα δένδρο σε χωμάτινο ύψωμα ( = υλική τεχνολογία ) έχει καρποφορήσει, αλλά μόνο του, γι` αυτό ο άνθρωπος φαίνεται λυπημένος.

_ Στο φύλλο με το Νο 9 ένας άλλος έχει πιεί 9 κούπες και βρέθηκε ΤΕΛΙΚΑ καθισμένος με σταυρωμένα χέρια. Φοράει τα καλά του, το κεφάλι του είναι σκεπασμένο ( = η άρχουσα Τάξη στο Τέλος της ) κοιτάζει απορημένος για το τι θα γίνει στη συνέχεια.


* Πίσω στα δικά μας, ο άνθρωπος μας δεν έχει τα χέρια σταυρωμένα από αδράνεια η νεκρότητα των τεχνών αλλά αυτός επειδή έχει τα χέρια έξω από το σώμα δίνει την αντίθετη εικόνα.

_ Ένωσε την αριστερή τεχνολογία ( = του θανάτου ) με την δεξιά ( = της ζωής ) και από την διακλάδωση των τεχνών άνοιξε τον δρόμο για την επίτευξη της Πυρηνικής διάσπασης και την παραγωγή της ραδιενέργειας.


* Έγραψα, στην 2η ερμηνεία του ΝΟΣΤΡΑΔΑΜΟΥ, ότι για να φυτρώσει το τεχνολογικό Δάσος και να έρθει η νέα μεγάλη εποχή είναι απαραίτητη η διακλάδωση των πολλών τεχνών και η γέννηση της κυρίαρχης ( ραδιενέργειας ) η οποία θα ανοίξει γρήγορα τον κλειστό δρόμο και θα δώσει την ώθηση μπροστά σε μία νέα επιστημονική πορεία, της πρόσκαιρης χαράς με τον πολύ πόνο.

_ Το άμεσο προϊόν της διακλάδωσης των εφαρμοσμένων τεχνών έφερε την Πυρηνική διάσπαση του επόμενου γραφήματος.

Ο ΓΥΜΝΟΣ.
* Μετά από έρευνα που έκανα και στις άλλες ανθρώπινες φιγούρες του Δίσκου διαπίστωσα ότι αυτή εδώ είναι η μόνη που τον δείχνει εντελώς γυμνό, με φαλακρό κεφάλι και ξυπόλητο.

* Γνωρίζουμε, από αρχαίες πληροφορίες, ότι δεν ήταν έτσι στην αρχή, όταν πρωτοήρθε ο ουράνιος με τα πολλά μαλλιά.

* Οι του ΑΔΑΜ είχαν τις γνώσεις ανώτερων πολιτισμών, από τις πατρίδες που άφησαν για να αποικήσουν την νέα γη. Άφησαν πίσω πνευματικά αγαθά, λαμπρά και ζωικά. Όμως η ΕΥΑ ( = οι γηγενείς ), η φιγούρα για την οποία μιλάμε, με την βοήθεια του διαβόλου, ξέγραψαν τα προηγούμενα και βρέθηκαν γυμνοί μπροστά στον άγνωστο υλικό δρόμο. Και περπάτησαν χωρίς καμία προστασία ξυπόλητοι επάνω στο χώμα ( μπήκαν στον υλισμό χωρίς προφυλάξεις ).
_ Η Ύλη προσχώρησε στους αγωγούς του ανθρώπου, εμπλούτισε την ΔΙΑΝΟΙΑ του και παραβίασε τον ΛΟΓΙΣΜΟ της.

_ Αποτέλεσμα της αυξημένης υλικής εφόρμησης ήταν πρώτα η καταστροφή της ΔΙΑΝΟΗΣΗΣ και στη συνέχεια του ΝΟΥ και της ΨΥΧΗΣ.

_ Έτσι ο πνευματικός άνθρωπος ξέπεσε στην υλική ισορροπία και την Βαρβαρότητα της θνητότητας.

_ Χάθηκαν τα μαλλιά της κεφαλής = οι πνευματικές δυνάμεις

και σε λίγο θα χάσει την αθανασία της ζωής.


* Στη Γένεση της Βίβλου συναντάμε την γυμνότητα του ανθρώπου.

__ και εκκάλεσε Κύριος ο θεός τον Αδάμ και είπεν αυτώ*

Αδάμ που εί?

και είπεν αυτώ « της φωνής σου ήκουσα περιπατούντος εν τω παραδείσω και εφοβήθην, ότι γυμνός είμι, και εκρύβην.


* Στο δίσκο η ίδια σχετικά περιγραφή αλλά ακόμα εδώ ο άνθρωπος δεν έχει πεθάνει. Αυτό θα γίνει μετά, αφού δούμε πρώτα τα ραδιενεργά προϊόντα της πυρηνικής διάσπασης.

Η ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΑΣΗ

Στο 5ο ιστορικό διαμέρισμα του δίσκου τα εξιστορούμενα γεγονότα υπογραμμίζουν κυρίως αυτήν την Διαβολική πράξη της διάσπασης του Ατόμου της ύλης και συγκεκριμένα του ραδιενεργού Ουρανίου.

Ήρθε η ημέρα τελικά οι γηγενείς αφού παρανόμησαν να γευτούν τα αγαθά της ανομίας.

Ένας υλικός πολιτισμός γεννήθηκε για πρώτη φορά στη γη και όχι σε όλη τη Συμπαντική ανθρωπότητα

Αυτό που δεν έγινε πουθενά αλλού και σε καμία από τις αστρικές κοινωνίες, οι οποίες διαθέτουν φανταστικούς και άγιους πολιτισμούς, συνέβη εδώ στη γη και λίγο μετά στην κόλαση με πολύ χειρότερα αποτελέσματα.

Έτσι ξεκινάει η Χρυσή γήινη εποχή, κατά τις γραφές, και τα πρώτα αγαθά είναι κριμένα στο ΨΑΡΙ.


ΤΟ ΨΑΡΙ.
Σε αυτό παρατηρούμε τις εξής λεπτομέρειες.

1) Έχει 3 πτερύγια στο επάνω ραχιαίο μέρος του σώματος.

2) Άλλα 3 πτερύγια βρίσκονται στο κάτω κοιλιακό μέρος του σώματος.

3) Ένα κοντό ρύγχος.

4) διακρίνουμε ξεκάθαρα την ουρά – το σώμα – το κεφάλι.

* Ότι δεν πρόκειται για κανονικό ψάρι αλλά για μία Ερμητική γραφή είναι ολοφάνερο από τον σχεδιασμό του.

* Εγώ δεν έχω ξαναδεί ψάρι με 2 ουρές και με μεγάλο πτερύγιο κάτω από το κεφάλι.!!!

* Και οι ιερείς της Φαιστού δεν θα έγραφαν για ένα ίσως παράξενο η μεταλλαγμένο φυσικό ψάρι.

* Θα δούμε τα μυστικά που μας έστειλαν οι αρχιερείς της καταστραμμένης Κριτικής Σφίγγας ΑΝ ασχοληθούμε με τις επιστήμες και εφαρμοσμένες τέχνες του ΨΑΡΙΟΥ των νερών και του ουρανού.

_ Τα 3 πτερύγια, αριστερά, είναι τα έξω από το νερό.

_ Τα 3 άλλα, δεξιά, είναι τα του ύδατος.

Επίσης βλέπουμε

_ H ουρά = οι βασικές επιστήμες

_ Το σώμα = την επικρατούσα τότε μεσαία τεχνολογία

_ Το κεφάλι = η κυρίαρχη τεχνολογία

* Από αυτά μπορούμε να δούμε τον πολιτισμό ΕΚΕΙΝΗΣ της Χρυσής εποχής.

* Οι άνθρωποι τότε είχαν 3 προκλήσεις τις οποίες πέτυχαν με 2 επιστημονικές – τεχνολογικές εφαρμογές.

1) Η εξερεύνηση των θαλασσών και ωκεανών

2) Η γνωριμία του εδάφους της γης

3) Η μελέτη του ουρανού της γης = Σελήνη — Ηλιακό σύστημα.


1) Η εξερεύνηση των υδάτων έγινε με 3 τεχνολογίες.

* Με τα σκάφη επιφάνειας = βασική

* Τα υποβρύχια = μεσαία

* Τα βαθυσκάφη = κορυφαία

2) Οι εδαφικές έρευνες δεν έγιναν με αυτοκίνητα η άλογα και κάρα αλλά με την βασική τους εναέρια αεροπλοΐα.

3) Έξω από την γη πέταξαν με τα διαστημόπλοια τους.

* Η Ενέργεια ήταν ΜΙΑ και καμία άλλη = η ραδιενέργεια.

Το υπογραμμισμένο σχέδιο της πυρηνικής διάσπασης το δηλώνει ξεκάθαρα.

* Το πετρέλαιο έμεινε στα βάθη της γης να περιμένει τον πιο χαζό άνθρωπο.

* Η Ηλεκτρική ενέργεια βγαίνει και αυτή μέσα από τα Άτομα, αλλά τότε δεν γνώριζαν τις συνέπειες της ραδιενέργειας και

αφού είχαν την πυρηνική φωτιά θα χρησιμοποιούσαν τα Ηλεκτρόνια????:?:

* Ούτε την Ηλιακή ενέργεια η την Αιολική είχαν ανάγκη.

* Η Χρυσή αυτή τεχνολογία είχε ένα αξεπέραστο εμπόδιο = την μικρή προοπτική της υλικής πρακτικής.

Αυτό μας το αποκαλύπτει το κοντό μήκος του ρύγχους στην μύτη της κεφαλής.

_ Αυτό μας λέει ότι σε καμία επιχείρηση δεν πήγαν μακριά, τα βάθη των ωκεανών δεν τα είδαν, ούτε όλη τη γη γνώρισαν και στο Διάστημα δεν βγήκαν έξω από το Ηλιακό μας Σύστημα.

_ Ο Διάβολος ως αρχάγγελος της Ζωδιακής σφαίρας είχε στη διάθεση του τα περίφημα Χερουβείμ τα οποία τρέχουν με τις ταχύτητες του φωτός.

* Ένα Χερουβείμ ΝΤΥΝΕΤΑΙ εξωτερικά με το φως, το οποίο δεσμεύει γύρω του, γινόμενο έτσι μία ΤΕΤΡΑΕΔΡΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.:!:

Τα ανώτερα Χερουβείμ χρησιμοποιούν ΤΙΣ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΣΦΗΝΕΣ:!:

Η τεχνολογία αυτή ήταν για τον διάβολο η ΕΤΟΙΜΗ, η των άλλων και αυτός ήθελε τα δικά του Έργα. Για τούτο κράτησε τις βασικές επιστημονικές γνώσεις και με τις κρυφές έρευνες δημιούργησε τα διαβολικά διαστημόπλοια.

* Τα διαβολικά διαστημόπλοια είναι ντυμένα με το ραδιενεργό φως και όχι με το ασώματο φως που διαθέτουν τα Χερουβείμ.

* Τα 2 φώτα έχουν ασύνδετους δεσμούς γιατί το ένα είναι από ύλη ενώ το άλλο από μαγνητισμό.:!:

* Το υλικό τρέχει με τις ταχύτητες του γνωστού φωτός και το άλλο φτάνει αμέσως, όπου πρέπει, κινούμενο με τα ψιλά δεσμά της Πρόνοιας.:!:

* Ο Διάβολος έφτιαξε τα δικά του διαστημόπλοια με το ψεύτικο φως.

* Από τότε ονομάστηκε άγγελος του φωτός, εξ` ατού του γεγονότος και όχι γιατί μετατρέπει το πέτρινο σώμα του σε φωτεινό, όπως πιστεύουν ΛΑΘΟΣ οι θεολόγοι.


* Οι άνθρωποι στη γη εκείνη την εποχή ταξίδευαν στον Γήινο και Ηλιακό ουρανό, μέχρι τον πιο μακρινό πλανήτη, με τα ραδιενεργά διαστημόπλοια και η φύση μολυνόταν συνέχεια με την ραδιενέργεια. Τα αερόπλοια, τα σκάφη της θάλασσας, τα υποβρύχια και τα βαθυσκάφη ήσαν υλικής κατασκευής και κινούνταν όλα με την ραδιενέργεια.

* Η μόνιμη κατοικία ήταν η ΕΔΕΜ στην Αφρική. Από αυτήν εξορμούσαν με το τεχνολογικό τους ΨΑΡΙ και ερευνούσαν τα της γης.

* Ο μικρός πληθυσμός είχε την χωρική άπλα που τους έδινε την ευρύτητα στις όποιες δράσεις ακόμα και την μοναξιά των ερευνών και εξερευνήσεων.

* Η χρήση της ραδιενέργειας ήταν η κύρια αιτία που δεν ξέφυγαν έξω από το Ηλιακό μας Σύστημα, φυσικά είχαν τον φόβο μην τους δουν οι άγιοι ιερείς της μεγαλύτερης κοινωνίας των 12 Αστερισμών.

* Ο Διάβολος ήταν ο πονηρός προστάτης που έκρυβε τα της γης στους άλλους πληθυσμούς του κύκλου του.

* Οι αποκαλύψεις μου αυτές φέρνουν σε δύσκολη θέση τους επάνω αγίους. Είναι δυνατόν να γίνονταν τόσα βλάσφημα γεγονότα στη γη

και αυτοί να μην ήξεραν ΤΙΠΟΤΑ????:?:

* Η απάντηση είναι εύκολη αν δούμε

1) Ο Διάβολος την ίδια εποχή είχε ανακατέψει σχεδόν όλους τους λαούς των ζωδίων και τα πράγματα βρίσκονταν λίγο πριν ξεσπάσει ο αστρικός πόλεμος.

2) Ο Διάβολος είχε καταφέρει να συγκεντρώσει στα χέρια του πολεμικές και λαϊκές δυνάμεις που ανέτρεπαν την κυριαρχία της άγιας άρχουσας τάξης των ιερέων.

3) Γίνεται πλέον φανερό ότι ο ζωδιακός κύκλος δεν βρίσκεται σε εξέχουσα θέση στην βασιλεία των ουρανών, αλλά μάλλον στην τελευταία.

4) Όμως οι ανώτεροι άγιοι και μάλιστα οι θεώμενοι του 7ου ουρανού

δεν γνώριζαν?????:?:

Γιατί το άφησαν να γίνει????:?:

Την απάντηση δίνει το ερώτημα που έβαλα στο θέμα

Γιατί ο Θεός άφησε να γεννηθεί το κακό?????:?::?::?:


* Θα πω ότι όσα γράφω είναι αποτέλεσμα του συνόλου των ερευνών μου σε πολλές αρχαίες πηγές.

_ Το ψάρι μου έδωσε αρκετά γεγονότα που δεν γνώριζα, όπως το κοντό ρύγχος. Αν αυτό ήταν οξύ και μακρό θα σήμαινε ότι οι πρόγονοι μας θα είχαν εξερευνήσει όλο το βυθό των ωκεανών, και θα γνώριζαν κάθε σπιθαμή του. Το ίδιο στη στεριά και στο Ηλιακό μας Σύστημα.

* Το ρύγχος μου δίνει τώρα την σιγουριά ότι ΠΟΤΕ στην εποχή τους δεν ταξίδεψαν με τα ραδιενεργά διαστημόπλοια σε κανένα πλανήτη άλλου Αστερισμού, ούτε σε κάποιο κατοικημένο η ακατοίκητο Ηλιακό Σύστημα του Αστερισμού στον οποίον είναι και η γη.

* Η επικοινωνία των γήινων με τους κόσμους της γειτονιάς μας γινόταν με τα κανονικά Χερουβείμ και αυτό συνέβαινε για 5.000 χρόνια, μέχρι να εμπλακούν οι γήινοι στον πόλεμο του Σατανά με τα άλλα αγγελικά τάγματα που δεν συμφωνούσαν στην επανάσταση της ΥΛΗΣ.

* Στην συνέχεια πιστεύω και άλλα γραφήματα του δίσκου θα δώσουν περισσότερες πληροφορίες για εκείνο τον καιρό.


Αυτά που έγιναν πλέον δεδομένα είναι.

1) Ο άνθρωπος δεν εξελίχτηκε από τον πίθηκο.

2) Δεν έζησε ποτέ σε σπηλιές, παρά μόνον για να αποφύγει το ραδιενεργό θάνατο.

3) Ο τροχός δεν ήταν η πρώτη εφεύρεση

4) Ήρθε στη γη σοφός και με την διαβολή του Σατανά έγινε ΑΝΟΗΤΟΣ.

5) Γεννήθηκε αθάνατος και αρρώστησε στην θνητότητα.

6) Με βάση αυτά ανατρέπονται όλα όσα έχουν γραφεί στην αρχαιολογία, στην παλαιοντολογία, στην ανθρωπολογία

αρκεί να πω ότι

οι Δεινόσαυροι και τα άλλα γιγάντια ζώα δεν υπήρχαν πριν 16.000 χρόνια.:!:

Αυτά εμφανίστηκαν μετά την πυρηνική διάσπαση και τον πυρηνικό πόλεμο στη γη, είναι δε προϊόντα ΜΕΤΑΛΛΑΞΗΣ.
Εξαφανίστηκαν από τον άνθρωπο πριν 11.000 χρόνια, γιατί κατέστρεφαν τις καλλιέργειες του, όταν ξέπεσαν στην θνητότητα όπου είχαν έκτοτε την ανάγκη της υλικής τροφής.
_ Περισσότερα για τους δεινόσαυρους θα πω όταν γράψω για την μετά Χρυσή εποχή, την λεγόμενη ΕΠΟΧΗ του ΞΥΛΟΥ.


ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΕΛΗΝΗ

* Μέσα στον ουρανό της γης περιστρέφεται η μικρότερη σφαίρα της Σελήνης.:!:

Εκεί ανέβηκαν οι γήινοι με την μεσαία τεχνολογία της αεροπλοΐας, το 2ο ουραίο επάνω πτερύγιο του ψαριού.

* Η Σελήνη ήταν ιδανικός τόπος για τις μυστικές πυρηνικές δοκιμές του διαβόλου και των γηγενών συνεργατών του. Πετούσαν αρχικά με τα Χερουβείμ του Σατανά οι οπαδοί του και εκεί μακριά δεν πήρε είδηση ο ΑΔΑΜ τι γινόταν.

* Όταν το ραδιενεργό φρούτο ετοιμάστηκε μπήκε σε άμεση παραγωγή και οι του Αδάμ ήθελαν δεν ήθελαν, σε τετελεσμένα γεγονότα και από φόβο, εξαναγκάστηκαν να φάνε τον απαγορευμένο ραδιενεργό ΚΑΡΠΟ.

* Ο ένας λοιπόν λόγος της δημιουργίας των Σεληνιακών βάσεων οφείλεται στα πυρηνικά προγράμματα.

* Ένας άλλος λόγος ήταν το γεγονός ότι ο διάβολος έσκαψε υπόγειους λαβύρινθους, τους οποίους κράτησε μυστικούς για να διαφύγει σε περίπτωση ήττας του. Μία προσωρινή κρυψώνα από τους άλλους Αγγέλους του ουρανού.

* Παρόλα αυτά, μετά την ήττα του από τον ΜΙΧΑΗΛ, εκδιώχθηκε εκ του ουρανού, και από την γη και στη Σελήνη δεν πρόλαβε να κρυφτεί. Η μόνη διαφυγή του ήταν στο βάθος της νότιας Πυραμίδας του Ζωδιακού κύκλου. Εκεί οι πλανήτες ήσαν ακατοίκητοι γιατί η δημιουργία τους δεν είχε ακόμα ολοκληρωθεί.

Το μέρος αυτό έμελλε να γίνει η μόνιμη κατοικία του διαβόλου και πήρε το όνομα ΚΟΛΑΣΗ:!:

* Οι γήινοι έκτισαν τις Σεληνιακές βάσεις που είχαν σκοπό την εξερεύνηση του νέου Ηλιακού συστήματος, τους δικούς μας πλανήτες.

* Υπάρχουν αρχαία κείμενα τα οποία αναφέρονται σε αυτές τις βάσεις και φανερά λένε ποιοι τις έφτιαξαν. Οι άνθρωποι όμως διαβάζουν ανάποδα και ψευδώς τα γραπτά των προγόνων μας.

* Οι βάσεις της Σελήνης κατάντησαν σήμερα να φέρονται από ειδήμονες και μυστικούς γνώστες που λένε λόγια – λόγια αλλά η αλήθεια????

* Είναι περίεργο ότι πέρασαν 37 περίπου χρόνια από την ημέρα που πάτησαν οι γήινοι στη Σελήνη και Αυτή παραμένει ακόμα ΜΑΚΡΙΑ.

* Γιατί οι άνθρωποι αντί να έχουν ήδη εγκατασταθεί εκεί μόνιμα,

την αποφεύγουν συστηματικά????:?:

Ποιοι βρίσκονται εκεί ΤΩΡΑ?????:?:

flox


Αφήστε μια απάντηση